dinsdag 16 april 2013

Dag 1

We zijn begonnen.

Wat leuk! Ik heb er zin in, want ik denk dat er bij mij best iets te besparen valt.
Miljonair worden zal er niet meer in zitten, maar geld overhouden is toch wel een reele optie.

Ik ben begonnen met eens mijn stopcontacten na te lopen. En inderdaad, ik heb best veel zaken ingeplugd die niet worden gebruikt. Zo kon de stekker van de magnetron eruit, de stekker van de lamp in onze overkapping en de stekker van mijn WII.
Gisteravond ook het standby-knopje van het verlengsnoer uitgedrukt waar de tv, de boxen en de dvd e.d. op aangesloten zitten. Die heb ik vanmorgen toen ik naar het werk ging wel weer aangeklikt. Voordat partner denkt dat de boel stuk is, want die is overdag thuis en zet 's morgens dat ding al aan.

Verder heb ik gisteravond mijn haar laten kort knippen door een kapster-in-opleiding die een model zocht. Dat was dus gratis en voor niets een knipbeurt, waar ik normaal een goede 50 euro bij de Cosmo voor neertel. Ondanks dat ik er 2 uur voor moest zitten, zit het net zo leuk! Ik kreeg wel een zere nek ervan, geloof niet dat ik ooit zolang heb moeten zitten voor een knipbeurt.

Groot voordeel hiervan: minder shampoo nodig en dus doe ik langer met mijn shampoo!

Ook moest ik vanmorgen tanken, mijn auto heb ik helaas nodig om op mijn werk te komen.
In plaats van bij de Shell, waar ik normaal tank, heb ik maar eens bij de Tango getankt.
Ipv 1,73 per liter betaalde ik nu 1,68!
Ik heb zeer economisch gereden. Gisteren met 100 km en de cruise control aan naar huis en vanmorgen ook zo de heenweg naar het werk. Daar waar ik hem normaal rustig doortrap naar 130, 140.

Kijk, zo op de eerste dag zie ik dus toch al wat zaken!
Ik ben benieuwd waar ik nog meer op kan besparen deze week. We gaan ervoor ;)

Iedereen veel succes gewenst en een fijne week!

Groeten MBVegan31

Geen opmerkingen:

Een reactie posten