maandag 22 april 2013

Berichtje 2 Miesje

Hi,

Ik heb helaas nog geen goede deal kunnen maken op de ruilsite maar ben druk bezig.
Verder bezuinig ik heel erg op GEEN TV. Ik heb wel een tv om dvdtjes te kijken die ik gratis huur in de bieb. Maar geen tv kabel of verbinding o.i.d. Ik kijk dus nooit tv.
Ik heb enkel een internet verbinding wat mijn vaste lasten per maand er omlaag haalt. Via internet kun je ook veel aflevering her bekijken gratis en hoef je alle andere troep en reclame er niet tussendoor te zien !


Verder veel bezuinigd op het water, normaal neem ik een bad, nu douche ik. Ik spaar het water op in de badkuip en dat gebruik ik dan weer om de wc door te spoelen.

Behalve de magnetron stekker, de diepvries en de koelkast heb ik geen stekker insteken. Enkel als ik thuis ben en ik op de laptop zit steekt de laptop ook in.

Met dit mooie weer zou ik eigenlijk ook meer de fiets moeten pakken voor mijn werk. Alleen ik moet veel op en neer dat bijna niet te doen is met de fiets.... Maar misschien bij sommige diensten wel.

Ik ben mijn kleding kast aan het leegspitten en spullen aan het zoeken die ik niet meer gebruik.

Verder heb ik bij de kringloop iets heel goeds gevonden ! Allemaal lappen resten stof voor 50 cent per restje (best groot !) ik heb ook nog gordijnen teveel en ik ga hier nieuwe spullen van maken. Patronen op internet zoeken en dan maak ik er denk ik zomer rokjes of jurkjes van. En een tas !
Ideaal natuurlijk.

Groetjes !
Miesje

Geen opmerkingen:

Een reactie posten